19. februar 2021
NYT MEDLEMSLOGIN PÅ ZOO.DK OG APP Hvad er nyt? Vi har opdateret vores medlemslogin, og du skal derfor danne en ny personlig adgangskode. Ved at benytte ”opret adgangskode”-linket, får du tilsendt en mail til dannelse af adgangskode – herefter kan du logge ind og lave ændringer til din data og dit medlemskab. Det betyder samtidig, at vi har lanceret en ny version af vores ZOO-app, som du skal downloade fra App Store eller Google Play. Herefter skal du verificere dig på ny, med din nye personlige adgangskode. Hvordan logger jeg ind? På computer: Klik på person-ikonet oppe i højre hjørne på forsiden af zoo.dk. Det eneste, du skal indtaste, er dit medlemsnummer og din personlige adgangskode. På mobil: Klik på burgermenuen (de tre streger) oppe i højre hjørne af skærmen. Dernæst vil en menu folde sig ud, og du vil nu kunne se det grønne person-ikon, som bruges til at logge ind igennem. Du kan også benytte linket her, til at logge ind med dit Zookort. Jeg har glemt min adgangskode – hvad gør jeg? Ved at benytte ”glemt adgangskode”-linket får du tilsendt en mail til dannelse af adgangskode – herefter kan du logge ind og lave ændringer til din data og dit medlemskab. Jeg får ingen mail til dannelse af adgangskode? Tjek eventuelt dit spamfilter. Det kan også skyldes, at du ikke har tilknyttet en mailadresse til dit medlemskab, eller at det er en gammel eller anden mailadresse end den, du mener er tilknyttet. I dette tilfælde kan du kontakte os på zoo@zoo.dk for at få tilknyttet den korrekte mailadresse, så du efterfølgende kan lave en personlig adgangskode. Hvad er nyt på medlemssiden? Medlemssiden ligner umiddelbart sig selv, men vi har optimeret brugerfladen, så det er nemmere at navigere rundt og finde de funktioner, du ønsker at benytte på medlemssiden. Du kan opsige dit medlemskab, tilknytte et nyt betalingskort, eller tilmelde dit Zookort til automatisk korttræk. Du kan også se, hvor længe dit Zookort er gyldigt, og hvornår det skal fornyes, ligesom du vil kunne se dine fremtidige ordrer, hvis de er foretaget via dit medlemsnummer. Du kan som altid også redigere i dine stamoplysninger, hvis du fx har skiftet mailadresse eller bopæl. Hvad sker der med ZOO-appen? ZOO-appen har vi naturligvis beholdt, den er dog også lanceret i en ny version, hvorfor du vil skulle logge ind med dit Zookort igen. Det er vigtigt, at du opdaterer appen og laver en ny personlig adgangskode på zoo.dk, inden du igen logger ind på appen med dit medlemsnummer (xxxx@zoo.medlem) og personlige adgangskode. Herefter vil du - ganske som du plejer - kunne scanne dig ind med dit Zookort via appen, næste gang du kommer i ZOO. Køb i ZOO-appen er også opdateret og du vil derfor blive ledt videre til ZOOs webshop, når du ønsker at handle i appen. Hvor kan jeg downloade ZOO-appen? Du kan downloade ZOO-appen i App Store her og i Google Play her.